טכנאי מזגנים

טופ אלקטריק והופ! המזגן מתוקן.

טכנאי מזגנים בלטרון

שירות טופ אלקטריק לתיקון מזגנים בלטרון

בין אם מדובר רק בהוספת גז למזגן ובין אם מדובר בתקלה רצינית יותר,
אנחנו כאן לשרותכם!
השירות ניתן באזור המרכז, מודיעין, ירושלים והסביבה.

ביקור ללא עלות בביצוע תיקון

חברת טופ אלקטריק הוקמה על ידי חשמלאים מוסמכים ומומחים, מתוך רצון לתת מענה אמין, מהיר והוגן לקהל לקוחות מאזור ירושליים – לטרון והסביבה.

אנחנו מעניקים שירות טכנאים כולל ומקיף לכל סוגי המזגנים בסביבת לטרון.

זה כולל תיקון מזגנים ביתיים ועסקיים, מזגנים עיליים, מזגנים מפוצלים, מזגני אינוורטר, מזגן מרכזי ומזגן מיני מרכזי וגם תיקון של מערכות מיזוג מתקדמות בטכנולוגית VRF.

השירות שלנו כולל בין היתר:

  • התקנה מקצועית של כל סוגי המזגנים – במידה ואתם מעדיפים לשכור שירות פרטי אנחנו נעמוד לשירותכם בשמחה. אם אתם עוברים לבית חדש (מהניילונים) או עוברים דירה ורוצים להעביר את מערכת המיזוג שלכם לבית אליו אתם עוברים – תנו לנו קריאה ואנחנו נעזור לכם בהתקנה קלה ונטולת דאגות.

  • טיפול תקופתי במערכת המיזוג – שמרו איתנו על קשר ואנחנו נגיע אליכם לבדיקות תקופתיות ונוודא שהמערכת שלכם עובדת כמו שצריך, שכל החלקים תקינים, נטפל בניקוי תקופתי ובתחזוקה השוטפת על מנת שהמערכת שלכם תעבוד היטב ולאורך זמן. מדהים עד כמה שמירה על תחזוקה שוטפת יכולה לתרום לאיכות החיים ולבריאות המזגן לאורך זמן.

  • תיקון מזגן מהיום למחר – אנחנו יודעים עד כמה לפעמים קיימת דחיפות בתיקון המזגן בבית. יש ימים ממש חמים וימים קרים (במיוחד למי שגר באזור לטרון.. ). ולכן אנחנו מקפידים לתת מענה מהיר וזריז במידת הצורך. אחד היתרונות שלנו הם שהטכנאים שלנו גרים בסביבה, מכירים את האזור היטב ויכולים באמת להגיע במהירות ולדאוג לכך שהמזגן שלכם יחזור לעבוד בתוך כמה שעות מרגע ההזמנה.

צרו קשר עמנו וטכנאי מזגנים במודיעין כבר בדרך אליכם.

חברת TOP ELECTRIC הינה החברה המובילה בישראל בתחום מוצרי חשמל ביתיים ומעסיקה טכנאים מוסמכים כחלק מצוות משפחתי. הצוות שלנו מספק שירות ביקור טכנאי מזגנים במחיר שפוי למזגנים ומערכות קירור. 

תיקון מזגנים במודיעין

טכנאי מזגנים

שימוש בחלפים על פי הוראות יצרן – אנחנו לא אוהבים 'לעגל פינות' בכל מה שקשור לבריאות מערכות חשמליות. הנסיון הראה לנו שלמרות שלפעמים זה נראה ככה בהתחלה, בסופו של דבר זה לא משתלם ללקוח, ועלול ליצור יותר בעיות מפתרונות. לכן אנחנו מקפידים תמיד לעבוד עם חלקי חילוף מקוריים שהומלצו ע"י יצרני המזגן.

ביקור טכנאי מזגנים

זמן עבודה של עד שעה אחת – אנחנו לא מגיעים אליכם כדי לשתות קפה ולנהל שיחות על מזג האויר בלטרון נכון לאותו יום. אנחנו מגיעים לתת עבודה, לשים לב לכל פרט ולפתור לכם את התקלה או הבעיה במהירות האפשרית. זאת גם הסיבה שבגללה אנחנו מגיעים תמיד בזמן שקבענו ולא מבזבזים לכם זמן מיותר בהמתנה. 

תיקון כל סוגי המזגנים בלטרון

שירות אמין – דווקא בגלל שאנחנו עובדים בעיקר באזור לטרון, שהוא מקום קטן יחסית, חשוב לנו במיוחד לתת את השירות הכי אמין ומקצועי שאפשר.

מחירים שפויים – נכון, גם לנו יש משפחות לפרנס אבל אנחנו יודעים היטב שלכולנו יש את אותן הוצאות ואותה שורה תחתונה בסוף החודש. בגלל שאנחנו בעיקר עסוקים בתקלות ובלת"מים אנחנו גם מבינים שתמיד מדובר עבורכם בהוצאה לא צפויה שלעתים כרוכה במתח ובחששות. לכן אנחנו מקפידים להציע מחירים הוגנים ושווים לכל כיס.

שקיפות מלאה בעבודה – מאוד חשוב לנו שתבינו מה היתה התקלה, ובמה כרוך התיקון. אנחנו נסביר לכם בדיוק מה קרה וגם נסביר לכם איך להמנע מתקלות כאלה בעתיד.

ניסיון של יותר מ 10 שנים – זה אומר שנתקלנו כבר כמעט בכל תקלה שאפשר לדמיין. ופתרנו אותה. יהיה לכם מאוד קשה להפתיע אותנו, אבל אתם מוזמנים לנסות..:-).