טכנאי מזגנים

טכנאי מקרר LG שירות לקוחות

טופ אלקטריק חברה מובילה בתחום תיקון ושירות למקררים באזור המרכז, מודיעין, ירושלים והסביבה.

ביקור ללא עלות בביצוע תיקון

למה אנחנו?

✅תיקון שמתבצע ביום אחד. 

✅הצוות המיומן שלנו מבצע מספר בדיקות לפני התיקון.

✅מחיר החל מ-250 ש"ח.

✅מתקנים יותר מוצרים בבית? משלמים פחות.

✅התחייבות למחירים הזולים בשוק ואחריות על ביצוע העבודה.

✅שיחת ייעוץ בחינם עם נציגי החברה.

✅עובדים בצורה מסודרת, נקייה ותמיד מסדרים אחרינו. 

✅מוזמנים להתרשם מהמלצות הלקוחות שלנו.

צור קשר לחזרה מהירה

חברת LG (Lucky Goldfish ) היא חברה דרום קוריאנית שהתחילה את דרכה בשוק כיצרנית של סבונים, חומרי ניקוי ומשחות שיניים. בסוף שנות ה- 50 של המאה הקודמת הם היו החברה הדרום קוריאנית הראשונה שיצרה רדיו..

המקרר הראשון יוצר במפעלי החברה בשנת 1965, במחלקה שמטרתה היתה לייצר מוצרי חשמל לבית במחירים נמוכים ושווים לכל נפש. מאז הם השתכללו והיום הם שולטים בשוק המקררים בארה"ב, עם טכנולוגיות ועיצובים מתקדמים הפונים באופן מיוחד לקהל האמריקאי.

החברה מציעה 3 סוגים עיקריים של מקררים: מקררים עם שתי דלתות (מקפיא עליון ומקפיא תחתון), מקררים עם 3-4 דלתות, מקררי דלת בתוך דלת והדגם החדש והמהפכני מקררי InstaView, המציגים דלת חלון ראווה עם הצג החכם.

חברת LG פועלת הרבה על מנת לייצר מקררים אמינים מאוד, אבל גם במקררי LG יכולות לקרות תקלות ובעיות. האם ניתן למנוע אותן? פנינו לרותם, טכנאי מקררים מומחה, לקבל קצת יותר מידע ספציפי לגבי מקררי LG והתקלות שיכולות להתעורר.

מהן התקלות הנפוצות במקררי LG ?

מקרר LG הוא מקרר אמין מאוד. אחת מהתקלות שאני בכל זאת נתקל בהן היא בעייה במנוע פאן פנימי .

איך מזהים את התקלה הזאת?

אם אתם שומעים רעש חריג, שפוסק בזמן פתיחת הדלת של המקרר אז התקלה היא במנוע פאן מאייד הפנימי .ויש צורך לפתוח את גב המקפיא, לגשת למנוע פאן, לפרק אותו ולהחליף אותו.

האם יש נורות אזהרה שכדאי לשים לב אליהן לגבי תקלות אחרות במקררי LG?

כן אם אתם שמים לב שהחמאה נשארת רכה בתוך המקרר, שהחלב מתקלקל מהר מהרגיל, או הפיתות יוצאות חצי מופשרות מהמקפיא, או להיפך אם החסה קופאת בתא הקירור של הירקות זה יכול להעיד על בעיה. אם המקרר משמיע רעש תכוף או חזק יותר מהרגיל. אלה הן נורות אזהרה שיש להתייחס אליהן ולא להזניח.

האם ניתן לתחזק את המקרר בצורה קבועה על מנת לשמור עליו מפני תקלות?

כן חשוב להבין שלמרות שאנחנו לא יכולים לראות את זה, למקרר יש מספר ניקוזים וצינורות שחשוב שהם ישארו פתוחים ונקיים. סתימה באחד מהצינורות ,חור או נזילה יכולים לגרום להרבה בעיות ותקלות. כמו כן חשוב לשמור על זרימת אויר חופשית בתוך המקרר. לכן אני ממליץ להקפיד לשמור על נקיון המקרר – גם על נקיון תא המקפיא וגם על נקיון תא הקירור, וגם ובעיקר לשים לב לסביבת המקרר החיצונית, שתהיה נקיה מאבק ומפירורים.

הקפידו לשמור על דלת המקרר סגורה, התאימו את הטמפרטורה של המקרר לטמפרטורה החיצונית -למשל אם קר בחוץ, ואז אין צורך בקירור עוצמתי, או חם בחוץ ויש צורך בקירור חזק יותר.

האם יש דברים שראית שהרבה אנשים עושים שיכולים לגרום לנזק או לתקלות במקררי שארפ?

דבר שיכול לגרום לנזק לכל מקרר, מכל סוג, זה אם הדלת נשארת פתוחה לילה שלם או כמה שעות. זה משהו שהרבה אנשים עושים בלי לשים לב ואחד הגורמים העיקריים לנזק ולתקלות למקרר. דבר נוסף הוא  העמסת יתר על המקרר – אם יש יותר מדי פריטים בתוך המקרר, או שמכניסים סירים ותבניות חמות מדי למקרר.

בתחזוקה נכונה, מהו אורך החיים של מקרר כזה? כמה זמן מקרר LG  יכול להחזיק מעמד?

סה"כ מקרר LG הוא מקרר מאוד אמין ומומלץ על רוב הטכנאים. אם תשמרו עליו הוא מקרר שיכול להחזיק בכייף 20 שנה.

 

אזורי שירות

שירות תיקונים במרכז