טכנאי מזגנים

טכנאי מקפיאים תעשייתים

איך מונעים הפסדים עצומים ומזמינים טכנאי מקפיאים תעשייתיים בצורה הכי מהירה שאפשר?

השירות ניתן באזור המרכז, מודיעין, ירושלים והסביבה.

ביקור ללא עלות בביצוע תיקון

טכנאי מקפיאים תעשייתיים במודיעין וירושלים

בניגוד למקפיא הפרטי שלנו בבית, כשמדובר במקפיאים או במקררים תעשייתיים כל תקלה הכי קטנה יכולה לגרום להשלכות קשות. אבדן של סחורה, אי עמידה בזמנים מול לקוחות גדולים, פיצוי כספי ללקוחות וכמובן הפסדים בסדרי גודל עצומים.

אנחנו בטופ אלקטריק מודעים היטב לבעיה ולחשיבות השירות המהיר והיעיל ביותר ללקוחות שלנו הזקוקים לטכנאי שיגיע, יאבחן, יתקן ויחזיר הכל לקדמותו בהקדם האפשרי.

אנחנו ממליצים:

קשר קבוע עם טכנאי מקפיאים תעשייתיים מומחה וזמין – כבר מרגע ההתקנה של המקפיא התעשייתי שרכשתם – שימו לב שיש לכם תמיכה ופרטי קשר לטכנאי המתמחה במערכות ההקפאה הספציפיות בהן אתם משתמשים, שהוא זמין ונגיש לכם בכל עת, גם לייעוץ טלפוני.

איך מונעים הפסדים עצומים?

בדיקות תקופתיות שוטפות – כדאי מאוד לא לחכות למקרה חירום, ולתחזק את המקפיאים ואת כל מערכות הקירור שפועלות בעסק באופן שוטף ותקופתי. זה ימנע הרבה כאב ראש ולחצים מיותרים. אלה מכונות חזקות אמנם, אבל הן נדרשות לעמוד בעומסים ובעבודה בלתי פוסקת, ולכן חשוב שתדעו שהמערכות שלכם פועלות בצורה אופטימאלית.

טכנאי מקפיאים במודיעין

תיקון מקפיאים במודיעין וירושלים

מה הפרמטרים שחשוב להכיר?

טיפ: בדיקות תקופתיות גם יאפשרו לכם למטב את צריכת החשמל של המקפיאים- ויכולות לחסוך לכם כסף..

קחו טכנאי שגם נותן אחריות – לא כל טכנאי מקפיאים תעשייתיים יציע לכם אחריות על השירות והעבודה שהוא עשה. אצלנו בטופ אלקטריק אתם יכולים להרגיש בטוחים כי אנחנו לוקחים ונותנים ללקוחות שלנו אחריות מקסימאלית על התיקונים והבדיקות שאנחנו עושים.

שיהיה מקומי ויוכל להגיע בהתראה קצרה – כפי שציינו, ככל שמערכת הקירור שלך גדולה וכבדה יותר – כך גם ההפסדים יהיו כבדים במידה והיא תתקלקל. לכן מומלץ מאוד לעבוד עם טכנאי שעובד באזור שלכם, כך תוכלו להיות שקטים בידיעה שהוא יוכל להגיע אליכם גם בהתראה קצרה.

וטיפ אחרון: אל תחכו לרגע האחרון. כל נורת אזהרה קטנה יכולה להיות ההבדל בין תיקון קטן לבין פרוייקט שלם. אם משהו לא נראה לכם תקין, או לא נשמע אותו דבר – צרו קשר ואנחנו כבר נדאג שהכל יטופל בצורה הפשוטה, המהירה והרגועה ביותר שאפשר.

אזורי שירות

שירות תיקונים במרכז