טכנאי מזגנים

טכנאי מקרר שארפ

טופ אלקטריק חברה מובילה בתחום תיקון ושירות למקררים באזור המרכז, מודיעין, ירושלים והסביבה.

לפני קצת יותר ממאה שנים הוציא גבר יפני בשם טוקוג'י היאקאווה פטנט על אבזם מתכוונן לחגורה, ללא הצרוך בחורים ייעודיים והתחיל לשווק אותו. המכירות זרמו במהירות. שלוש שנים אחר כך הוא המציא עפרון שלא צריך לחדד, ותמיד נשאר חד. SHARP.

וכך נולד שמה של החברה שאנחנו מכירים היום.

את המקרר הראשון ייצרה SHARP ביפן בשנת 1973. כדי להתאים אותו בדיוק לצרכי משק הבית היפני, ערכה החברה 20 סקרים שונים בין 10 אלפים נשים יפניות מכל המדינה, וכך הוחלט על עיצוב מקרר עם שלוש דלתות, ותא מיוחד לירקות.

היום מקררי שארפ מציעים מגוון רחב של אפשרויות, כשהבולטות בניהן הם: מקררי 2 דלתות (מקפיא עליון ומקפיא תחתון), מקררי 3 דלתות, מקררי 4 דלתות, מקררי 5 דלתות, בנפחים שונים ובטכנולוגיה חדשנית לחיסכון באנרגיה.

המקררים בנויים בצורה כזאת שיחזיקו מעמד שנים רבות, אבל תקלות במקררי שארפ קורות בכל זאת, לעתים זה כמובן תלוי ברמת התחזוקה ואיכות השמירה השגרתית על תקינות המקרר.

מה עושים אם יש תקלה במקרר?

פנינו לרותם, טכנאי מקררים מומחה מהצוות שלנו, לקבל קצת יותר מידע ספציפי לגבי מקררי שארפ והתקלות שיכולות להתעורר.

מהן התקלות הנפוצות במקררי שארפ?


אחת התקלות הנפוצות ביותר היא שהמקרר מקפיא את הירקות /מוצרים, כלומר זה אומר שיש תקלה בדמפר וככל הנראה הוא פשוט תקוע. יש צורך בהחלפת הדמפר על מנת לפתור את הבעיה.

מה גורם לזה?

תקלות מהסוג הזה נגרמות כתוצאה מדלת שנשארת פתוחה הרבה זמן, אבל זה יכול גם להיות כתוצאה מבלאי טבעי.

כמה עולה תיקון תקלה שכזאת במקרר?

עלות תיקון התקלה תעלה סביב 500 שח .

האם יש נורות אזהרה שכדאי לשים לב אליהן לגבי תקלות אחרות במקררי שארפ?

כן אם אתם שמים לב שהחמאה נשארת רכה בתוך המקרר, אם הגלידה נשארת רכה בתא המקפיא, או להיפך- אם המלפפונים יוצאים קפואים מתא הירקות במקרר, אם יש רעש מוזר או אם המקרר מרעיש יותר מהרגיל, או מרעיש כל הזמן, חשוב לבדוק אם יש תקלה, לנסות למצוא את המקור שלה ולא להזניח.

האם ניתן לתחזק את המקרר בצורה קבועה על מנת לשמור עליו מפני תקלות?

כן חשוב להבין שלמרות שאנחנו לא יכולים לראות את זה, למקרר יש מספר ניקוזים וצינורות שחשוב שהם ישארו פתוחים ונקיים. סתימה באחד מהצינורות ,חור או נזילה יכולים לגרום להרבה בעיות ותקלות. לכן אני ממליץ להקפיד לשמור על המקרר נקי – הקפידו לנקות גם את תא המקפיא וגם את תא הקירור, וגם ובעיקר את סביבת המקרר החיצונית, שתהיה נקיה מאבק ופירורים.

האם יש דברים שראית שהרבה אנשים עושים שיכולים לגרום לנזק או לתקלות במקררי שארפ?

דבר שיכול לגרום לנזק לכל מקרר, מכל סוג, זה אם הדלת נשארת פתוחה לילה שלם או כמה שעות. זה משהו שהרבה אנשים עושים בלי לשים לב ואחד הגורמים העיקריים לנזק ולתקלות למקרר. דבר נוסף הוא  העמסת יתר על המקרר – בין אם מדובר בטמפרטורות לא נכונות לסביבת האקלים החיצונית, ובין אם יותר מדי פריטים בתוך המקרר, או הכנסת סירים ותבניות חמות מדי למקרר.

אזורי שירות

שירות תיקונים במרכז